Sitkom in ons slaapkamer. 


Elke Sondagaand net na kerk transformeer my intieme slaapkamer homself in ‘n sitkamer. Hier kan almal wat vir nog ‘n wyle wil wegkruip vir die wêreld kom sit en die kans is goed dat my dierbare vroutjie vir jou sal koffie maak na ‘n woeste geskimp en sanik van my kant af. Sien, ek’s mal oor koffie, maar dit proe net soveel beter as iemand anders dit vir my maak.

Hierdie sitkamer lok die interessantse wesens, dominees, avonturiers en vriende met verhoudingsprobleme, daag soms ook hier op. En nes enige storie sonder skrip, ontvou hierdie aand gewoonlik in ‘n warboel emosies en gedagtes op. Hier word geen gedagte gesensor nie, geen onderwerp is taboe nie. Teologiese debat word gevoer terwyl iemand onderlangs mymer oor “gay” seks.
Hier word drome gedroom oor reise na veraf lande, terwyl daar gal gebraak word oor die wêreldse gebrek aan omgee en liefde vir mense nie soos ons nie. Sien hier, word die sitkamer weer intiem, want hier word opinies gehoor en soms idiealistiese drome tot op die been oopgevlek. Hier kan jy teug aan die warm koffie en lekker slurp aan die laaste sluk sonder om vreemd aangekyk te word. Hier kan jy jou huis agter los en wegraak saam vriende in ‘n nuwe wêreld waar jy op iemand se bank in ‘n veraf land kan slaap sonder spesiale fooitjies. Hier word daar nie fees gevier oor die massa uitwissing van gays nie. Hier word saam jou gerou oor die verval van menswees. Hier word gedroom oor  môre en die reise wat dit teweë sal bring.
Hier leer ons meer oor mekaar, maar meer as gereeld ontdek jy iets oor jouself ook. Ek vind myself gereeld waar ek lank na ons gaste weg is en die ketel al yskoud staan op die gasstoof,  dink oor die gesprekke van nou net en die impak wat dit op my denke het. Hierdie onlangse gier om te skryf is dalk ook te danke aan hierdie sitcom wat weekliks plaasvind in my slaapkamer.
Indien jy ook so ‘n sitkamer effek wil kweek bêre jou slimfoon na jy hierdie gelees het, nooi vriende (en spesifiek die wat van mening gaan verskil) in jou huis in, sit die ketel aan, oortuig iemand om koffie te maak en hou die gesprek aan die gang met vêr regse onderwerpe as jy moet. Vra die rassis om jou te vertel van sy droomland. Vra die gay ou vir seks tips en hoor by die dominee of dit okey sal wees as jou Indiër vriend ‘n tech-support winkel kan oopmaak in die konsistorie wat nie meer gebruik word nie.

Leave a Reply

